Obsługa informatyczna dla firm, organizacji:
- administrowanie serwerami Microsoft Windows i Linux
- zarządzanie komputerami PC, notebookami i urządzeniami mobilnymi
- zarządzanie drukarkami i innymi urządzeniami peryferyjnymi
- administrowanie routerami, mostami i urządzeniami sieciowymi
- zarządzanie sieciami komputerowymi i telefonicznymi
- stały zdalny monitoring kluczowych elementów systemów IT
- czynności związane z archiwizacją danych (backup)
- czynności związane z ochroną antywirusową
- wsparcie użytkownika (helpdesk)
- usuwanie awarii systemów informatycznych
- doradztwo / konsulting IT
- wsparcie przy wdrażaniu systemów klasy ERP i CRM
- reprezentowanie klienta wobec dostawców i gwarantów sprzętu oraz usług związanych z informatyką i telekomunikacją
- obsługa zdarzeń związanych z pogwarancyjną naprawą urządzeń
Obsługa informatyczna realizowana jest przez administratorów Techdesk zarówno w siedzibie klienta, jak i zdalnie.
Koszt usługi
Miesięczna opłata za kompleksową obsługę IT kalkulowana jest indywidualnie dla każdego klienta. Jest ona w największym stopniu uwarunkowana następującymi czynnikami:
- ilość urządzeń (serwerów, komputerów PC, notebooków, drukarek)
- lokalizacja siedziby / oddziałów klienta
- oczekiwany czas reakcji dla zdarzeń o poszczególnych priorytetach
- oczekiwany czas rozwiązania zdarzeń
- dodatkowe wymagania klienta