Obsługa Informatyczna

Obsługa informatyczna dla firm, organizacji:

  • administrowanie serwerami Microsoft Windows i Linux
  • zarządzanie komputerami PC, notebookami i urządzeniami mobilnymi
  • zarządzanie drukarkami i innymi urządzeniami peryferyjnymi
  • administrowanie routerami, mostami i urządzeniami sieciowymi
  • zarządzanie sieciami komputerowymi i telefonicznymi
  • stały zdalny monitoring kluczowych elementów systemów IT
  • czynności związane z archiwizacją danych (backup)
  • czynności związane z ochroną antywirusową
  • wsparcie użytkownika (helpdesk)
  • usuwanie awarii systemów informatycznych
  • doradztwo / konsulting IT
  • wsparcie przy wdrażaniu systemów klasy ERP i CRM
  • reprezentowanie klienta wobec dostawców i gwarantów sprzętu oraz usług związanych z informatyką i telekomunikacją
  • obsługa zdarzeń związanych z pogwarancyjną naprawą urządzeń

Obsługa informatyczna realizowana jest przez administratorów Techdesk zarówno w siedzibie klienta, jak i zdalnie.

Koszt usługi

Miesięczna opłata za kompleksową obsługę IT kalkulowana jest indywidualnie dla każdego klienta. Jest ona w największym stopniu uwarunkowana następującymi czynnikami:

  • ilość urządzeń (serwerów, komputerów PC, notebooków, drukarek)
  • lokalizacja siedziby / oddziałów klienta
  • oczekiwany czas reakcji dla zdarzeń o poszczególnych priorytetach
  • oczekiwany czas rozwiązania zdarzeń
  • dodatkowe wymagania klienta